תפריט

עורך דין דיני עבודה במרכז

עורך דין דיני עבודה במרכז – מור יוסף ושות'

מערכת היחסים שנחשבת למורכבת בין עובד למעביד יכולה ליצור בעיות וקונפליקטים הנוגעים לנושאים שונים בעבודה, החל מתנאי העבודה וכלה בשכר. הגוף אשר דן בכל תביעה הקשורה לכך הוא בית הדין לענייני עבודה. אם בעבר זכויות עובדים היו נרמסות, היום כבר ברור הן לשכירים והן למעסיקים שישנה תמיכה משמעותית שמעניק החוק לעובדים. אולם חשוב לדעת שלא רק לעובדים ישנן זכויות אלא גם למעסיקים וזכותו של מעסיק לתבוע כאשר עובד פעל יצר עבורו נזקים מזיד או פגע שלא כדין בעסקיו, לדוגמא גניבה של רשימת לקוחות סודית. כאשר עובד או מעסיק מרגיש שנעשה לו עוול, כדאי שיבחר עורך דין דיני עבודה לפי אזור המגורים שלו שהוא בעל ניסיון רב בתחום. ככלל התביעות בבתי הדין לעבודה מנוהלות לפי מקום ביצוע העבודה ולכן שווה לקחת עו"ד המכיר את בית הדין בו צפויה להתנהל התביעה. לדוגמא אם העבודה בוצעה באזור תל אביב ככלל התיק צפוי להתנהל בבית הדין לעבודה בתל אביב שמקום מושבו הוא בבת ים שמנהל את כל תיקי התביעה של אזור המרכז (בהקשר זה יכול להיות שיהיה יתרון לעו"ד מאזור המרכז לאור היכרות עם נהלי בית הדין והשופטים שלו).

דרכי התמודדות משפטית מול מעביד

הצעד הראשון שמומלץ לעשות כאשר מתעוררת בעיה בנושא עבודה שאינה נפתרת מול המעסיק הוא לפנות קודם כל לעורך הדין כדי שיבחן את המקרה, את הראיות שישנן ונתונים נוספים הקשורים למקרה ויתחיל לבנות תכנית פעולה. יש מספר נתונים מקדימים שחשוב לוודא אותם. ראשית, רוב הזכויות הקבועות בחוק במסגרת דיני עבודה נוגעות לעובדים שכירים (למרות שיש מקרים בהם בית הדין יכיר בקיום יחסי עובד ומעסיק גם אם מדובר בעובד שלא הועסק באמצעות תלושים). שנית, יש לגשת אל עורך דין דיני עבודה במרכז או לפי אזור מגוריכם עם חוזה ההעסקה המקורי, במידה ונחתם, ותלושי השכר כדי לדייק בהבנת המקרה מבחינה משפטית והמחשבה על דרכי ההתמודדות הרלוונטיים. יש עוד נתוני יסוד אותם יבקש עורך דין מקצועי כגון דו"ח הפקדות להסדר הפנסיוני ועוד וחשוב לבוא מוכנים עם מירב הפרטים על מערכת היחסים המדוברת בין העובד למעבידו. התמודדות עם משפט נגד מעביד

איך בוחרים עורך דין דיני עבודה במרכז

אם מחפשים עורך דין דיני עבודה במרכז, ישנן לא מעט אופציות, לכן כדאי לבדוק היטב מיהו עורך הדין שבוחרים.  כדאי לעשות בירור יסודי אצל חברים ומכרים, ולחפש המלצות. כדאי למצוא המלצה של אדם שאתם סומכים על דעתו וגם התמודד עם מצב הדומה למצב שלכם. כדאי להשוות בין הרזומה של עורכי הדין שעל הפרק, הניסיון המשפטי שלהם ומיקוד תחומים מדויק בתוך תחום דיני עבודה כמו: תשלום זכויות עובדים, ניהול תובענות ייצוגיות ועוד. משרד עורכי דין מור יוסף ושות' בהובלתו של עו"ד אבי מור יוסף מתמקד בתחום דיני העבודה ומעניק שירותים מקצועיים בתחום, החל מייעוץ ועד ייצוג בתביעה בבית המשפט לענייני עבודה. **התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה משפטית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם עורך דין**

עורך דין בענייני עבודה

הקשר שבין עובד למעביד אינו שוויוני. מבחינה היררכית, המעסיק נמצא מעליו והדבר ברור לשני הצדדים. עם זאת, זוהי אינה סיבה לרמוס את זכויותיו של העובד, במיוחד בעידן שלנו בו הן מעוגנות בחוק. ישנו קובץ חוקים העוסק כולו בתחום זה: דיני עבודה. מטרתם של דיני עבודה היא לאפשר עד כמה שניתן לכל עובד לקבל את הזכויות המלאות, כך שלמעשה כל העוולות בענייני עבודה אמורות להימנע במסגרת החקיקה. עורך דין בענייני עבודה עם ניסיון משמעותי, כישרון משפטי והכרות מעמיקה עם התחום יוכל לסייע לכל עובד לקבל את המגיע לו במסגרת החוק.

קובץ החוקים בענייני עבודה הוא מקיף וכולל בתוכו חוקים רבים. הוא  גם מתחדש כל העת עם פסיקות חדשות שניתנות, שינויים מתבקשים ועדכונים בהתאם לשינויי שוק העבודה ועוד. בית הדין לענייני עבודה הוא הגוף הדן בתביעות הקשורות לתחום זה שבין עובד למעביד, בכפוף להגדרה החוקית מונחים אלה.  מדובר בין היתר על כל האפליות העשויות לבוא במסגרת מקום עבודה על רקע מגזרי, מגדרי, או אחר, הרעת תנאים, פיטורים שנעשו שלא בהתאם לחוק, ימי חופשה, ימי מחלה, שעות נוספות ונושאים נוספים שכולם מוגנים ומעוגנים בחוק, ובעזרת עורך דין בענייני עבודה המכיר היטב את החוקים יוכל העובד לדעת האם ישנה עילה לתביעה וגם לקבל את כל הליווי והייצוג בבית המשפט.

מתי לפנות לעזרת עורך דין בענייני עבודה

עורך דין בענייני עבודה הוא הכתובת הראשונה לכל עובד שיש לו יסוד סביר שהמעסיק פעל שלא כנאמר בחוק בנושא כלשהו. מעבר לכל מה שקשור בעוולות מעסיקים, או בשאר תביעות שיש למועסק, או מועסק לשעבר, למשל במקרים של תביעת דמי פיטורין, דמי פיצויים וכדומה, מטפל עורך דין בענייני עבודה בכל מה שקשור להתארגנות עובדים פנימית, סיוע ומתן יעוץ, גם במקרי חדלות פירעון של המעסיק כך  שאינו יכול לשלם את שכר העובדים והלנת שכר בכלל. במצבים אלה ואחרים עורך דין בענייני עבודה לרוב יוכל לסייע.

עורך דין אבי מור יוסף הוא עורך גדדין המתמחה בדיני עבודה ובעל ניסיון רב בליווי, ייעוץ וייצוג עובדים או מעסיקים.

**התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה משפטית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם עורך דין**

עורך דין דיני עבודה במרכז
השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

זקוקים לטיפול משפטי? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 

דילוג לתוכן